شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

بخش خرید و ارسال:

  • ارسال کالا به سراسر کشور به صورت بیمه شده از طریق پست سفارشی، ویژه و پیشتاز بوده که همگی رایگان می باشند. بنابراین تمام قیمت های سایت آپدیت و موجودی به روز است. ضمنا اولویت ارسال با پست پیشتاز (بیمه شده) می باشد. در صورت درخواست کاربر مبنی بر ارسال سریع توسط تیپاکس به صورت پسکرایه ارسال خواهد شد.
  • برای خرید هر محصول ابتدا در وبسایت عضو شوید. سپس محصول مدنظر را به سبد خرید اضافه نموده و اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، آدرس محل سکونت، شماره تماس و ... را با دقت تکمیل فرمایید.
  • خرید از این وبسایت به صورت آنلاین بوده و توسط تمامی کارت های عضو شتاب از درگاه معتبر امکان پذیر است. قابل به ذکر است مجموعه آی دیجیتالز به صورت رسمی تمامی مجوزهای لازم را برای فعالیت اخذ نموده است.
  • استفاده تجاری از برند یا محصولات آی دیجیتالز ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. هرگونه اقدام در جهت بهره‌وری مالی با صرف نظر از قصد و نیت به ما حق شکایت داده و فرد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

بخش تست و گارانتی:

  1. پس از اتمام فرآیند خرید و دریافت کالا، شما عزیزان به مدت 7 روز مهلت تست خواهید داشت و پس از آن به مدت 1 ماه گارانتی خواهید شد. دقت داشته باشید در صورت بروز هرگونه خرابی منطقی طی 1 ماه گارانتی، تعمیرات با حداقل هزینه توسط مجموعه آی دیجیتالز صورت خواهد گرفت. لطفا در صورت هرگونه مشکل سریعا موضوع را به همکاران ما گزارش و از باز کردن درب مینی کیس، لپ تاپ و ... خودداری نمایید.
  2. گارانتی شامل مشکلات فنی دستگاه می باشد. از نظر ظاهری حتما قبل از خرید تصاویر وبسایت را بررسی نمایید، زیرا مرجوعی از نظر ظاهری نخواهیم داشت. تمامی تصاویر وبسایت از خود محصول می باشد. هرگونه تغییر در مشخصات فنی دستگاه یا باز شدن آن توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسای آی دیجیتالز موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  3. آسیب های ناشی از اتصال پورت ها، حافظه های غیر استاندارد، اتصالات نامناسب برق شهری، ورود مایعات و مواد شیمیایی، نوسانات برق، آسیب فیزیکی و ظاهری ناشی از ضربه و غیره، مخدوش شدن سریال های گارانتی و استفاده نادرست از دستگاه شامل گارانتی نخواهد شد.
  4. باتری، دی وی دی و پورت های لپ تاپ + مینی کیس فقط شامل قانون 7 روز مهلت تست می باشند. ضمنا مواردی که شامل قانون 1 ماه گارانتی خواهند بود عبارت اند از: هارد، رم، پردازنده، مادربرد، گرافیک، شارژر و سایر قطعات.
  5. هاله یا خط های بسیار ریز روی صفحه، خط و خش بسیار کم روی بدنه کامپیوتر یا لپ تاپ جزو ماهیت دستگاه استوک (دست دوم) می باشد و شامل گارانتی نخواهد شد. بنابراین به گرید بندی و تصاویر سایت دقت نمایید. ضمنا هارد استوک ممکن است سلامت آن 100% نباشد اما ویندوز نصب خواهد شد (ملاک نصب ویندوز و برنامه ها بدون شکل می باشد) همچنین قابل به ذکر است موارد گفته شده هیچگونه مشکلی از نظر فنی برای دستگاه به وجود نخواهد آورد.
  6. کالای مرجوعی فقط در صورتی که از لحظه باز کردن کارتن پستی با شماره سفارش تا پایان لحظه نصب و راه اندازی و مشخص بودن معیوب بودن کالا فیلم تهیه شود، قابل قبول است. ضمنا از زمان اعلام خرابی و تایید توسط تیم گارانتی به مدت 48 ساعت فرصت ارسال خواهید داشت. در غیر این صورت مجموعه آی دیجیتالز مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. ضمنا در صورت مرجوعی بی قید و شرط یک هفته ای کالا طبق ماده ۳۷ تجارت الکترونیک هزینه های پستی رفت و برگشت و میزان مالیات طبق ماده ۳۳ تجارت الکترونیک ( بند {د} ) بر عهده مشتری محترم می باشد. توضیحات ذکر شده صرفا به دلیل رعایت حقوق فروشنده، خریدار و سلامت یک خرید امن می باشد.

در صورت بروز هرگونه ابهام، مشکل ابتدا بخش سوالات متداول را مطالعه نمایید. در صورت عدم حل مشکل و دریافت مشاوره از طریق بخش تماس با ما اقدام نمایید.

موارد ذکر شده بنا به شرایط و قوانین تجارت الکترونیک کشور جمهوری اسلامی ایران قابل تغییر می باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید حتما یکبار مطالعه شود.

ثبت سفارش در آی دیجیتالز به معنای قبولِ شرایط و قوانین فوق می باشد.

با آی دیجیتالز مطمئن خرید کنید
پیام در واتساپ پیام در تلگرام