آموزش باز کردن قفل گوشی های اندروید و آیفون بدون دانستن پسورد

Wednesday، ۱۰ Dey ۱۳۹۹

[ ورود به وبلاک آی دیجیتالز و مشاهده سایر مطالب ]

نرم افزار iMyFone LockWiper می‌تواند برای حذف رمز عبور و قفل صفحه گوشی‌های اندرویدی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند بتواند کد PIN صفحه، پسوردهای معمول، کدهای عددی، رمزهای الگو یا همان Pattern Code، اثر انگشت و یا حتی رمز تشخیص چهره گوشی اندرویدی خود را بدون از دست دادن هیچ اطلاعاتی حذف کنید. با این نرم افزار می‌توانید قفل ویژه Google Factory Reset Protection را با استفاده از آن روی گوشی‌های سامسونگ حذف کنید. اما اگر به هر دلیلی جواب نگرفته و دنبال راه حل عمیق تری هستید ابتدا نیاز دارید که اطلاعات دستگاه خود را وارد کرده و آنها را تأیید کنید. در ادامه باید اطلاعات مورد نیاز نرم‌افزار را دانلود و سپس دکمه Next را بزنید. گوشی خود را با استفاده از کابل USB به سیستم متصل کنید. گوشی خود را در حالت دانلودینگ قرار داده و دکمه Start to Unlock را بزنید.
https://android.imyfone.com/remove-frp-lock/how-to-remove-google-frp-lock-on-any-phones

استفاده از نرم‌افزاری موسوم به iMyFone LockWiper برای باز کردن رمز فراموش شده‌ی آیفون است. این نرم‌افزار قابلیت حذف رمز عبور دستگاه‌هایی مانند آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و به صورت کلی دستگاه‌های بر پایه سیستم عامل iOS را دارد. این نرم‌افزار می‌تواند به شما کمک کند که قفل رمز عبور دستگاه‌تان را نادیده گرفته و به محتوای داخل گوشی دسترسی پیدا کنید.ه برای iMyFone LockWiper هیچ تفاوتی نمی‌کند که مسدودکننده دسترسی شما به گوشی رمز عبور 4 یا 8 رقمی، قفل تشخیص چهره و یا حتی اثر انگشت باشد.
https://www.imyfone.com/ios-data-erase/how-to-reset-locked-ipad-without-password

راهکار دوم استفاده از نرم‌افزار iTunes است. در این حالت باید ابتدا نرم‌افزار iTunes را روی سیستم اجرا کرده، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کرده و سپس باید آن را به حالت ریکاوری ببرید. با وارد شدن به حالت ریکاوری iTunes می‌تواند دستگاه شما را شناسایی کرده و آن را ریستور کرده یا در حالت بروزرسانی قرار دهد. اما نکته مهم این است که باید توجه داشته باشید وقتی با استفاده از این روش همه اطلاعات و رمز عبور دستگاه شما به صورت کامل حذف خواهند شد.
https://www.apple.com/itunes

پیام در واتساپ پیام در تلگرام