آموزش مشاهده پسوردهای ستاره دار یا دایره ای

Wednesday، ۱۵ Bahman ۱۳۹۹

[ ورود به وبلاک آی دیجیتالز و مشاهده سایر مطالب ]

در مرورگر Chrome ، به “Settings –> Auto-fill –> Passwords” بروید. برای دریافت یادآوری هنگام ورود به سیستم ، گزینه “Offer to save passwords” را فعال کنید. اگر گذرواژه جدیدی در سایتی وارد کنید ، Chrome از شما می خواهد آن را ذخیره کند. برای پذیرش ، روی “Save” کلیک کنید. به “Settings –> Auto-fill –> Passwords” برگردید و باید لیستی از رمزهای عبور ذخیره شده را مشاهده کنید. روی “Show password” کلیک کنید تا آن را در اینجا مشاهده کنید. Chrome همچنین به شما امکان می دهد رمز ورود را از یک منوی سه نقطه کپی یا حذف کنید.

در مرورگر Firefox ، به “Options –> Privacy & Security –> Logins and Passwords” بروید. همه کادرهای زیر “Ask to save logins and passwords for websites” را بخوانید . بر خلاف کروم ، Firefox به شما امکان می دهد از رمز عبور اصلی به عنوان لایه بالای تمام گذرواژه های ذخیره شده استفاده کنید. این یک ویژگی امنیتی کاملاً مفید است.

در Microsoft Edge ، به بخش «Settings –> Profiles –> Passwords» بروید و گزینه «Offer to save passwords» را فعال کنید. دفعه بعدی که وارد سایتی می شوید ، Edge از شما می خواهد رمز عبور را ذخیره کنید. تمام رمزهای عبور ذخیره شده را می توان به راحتی از طریق دکمه نمایش مشاهده کرد. می توانید گذرواژه ها را به راحتی حذف کنید.

لینک دانلود نرم افزار BulletsPassView
https://drp.su/en/catalog-soft/other/bulletspassview-(portable)-519103106

لینک دانلود نرم افزار Asterisk Password Spy
https://patoghu.com/gonagon/usefull_tool/18095-asterisk-password-spy.html

همچنین میتوانید با مراجعه به پیج اینستاگرام ما از آموزش تصویری همین آموزش بهره مند شوید:

https://www.instagram.com/p/CKPH18eAZSZ

پیام در واتساپ پیام در تلگرام