نصب خودکار نرم افزارهای پیش فرض ویندوز

Saturday، ۲۲ Aazar ۱۳۹۹

[ ورود به وبلاک آی دیجیتالز و مشاهده سایر مطالب ]

نصب نرم افزارهای جانبی مثل پخش کننده ویدیو، مرورگر و مهمتر از آن درایورهای سخت افزاری مواردی هستند که هنگام نصب مجدد ویندوز باید انجام دهیم. با اینحال تکرار یسکری از این کارها به خصوص برای متخصصین آی تی شرکت ها که نیاز به پیکربندی چندین کامپیوتر دارند دشوار به نظر می رسد.

به کمک نرم افزار Silent Installer Builder می توانید تمامی پکیج ها و برنامه های ضروری ویندوز را به صورت یکجا نصب و اجرا نمایید. همچنین برنامه های دیگری همچون Driver Pack Solution یا Driver Booster هم چنین کاری را انجام می دهند. پیشنهاد ما دانلود این نرم افزارهای از منبع معتبر می باشد. در غیر این صورت بهتر است به صورت دستی نصب شوند.

همچنین نرم افزار All in One Runtimes یکی از نیازهای ضروری هر سیستم می باشد که تمامی فریم ورک های مورد نیاز سیستم شما را ابتدا شناسایی و نصب می نماید. بسته نرم‌افزاری All in One Runtimes تمامی ابزارهای مورد نیاز برای بهبود روند اجرای برنامه‌های مختلف را به صورت خودکار بر روی سیستم شما نصب می‌کند. این مجموعه فوق‌العاده، یک ابزار نصب ساده را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید ران‌تایم مورد نظر خود را بر روی سیستم نصب کنید.

پیام در واتساپ پیام در تلگرام