چگونه پسورد فایل های Zip را بدون دانستن آن حذف کنیم؟

Sunday، ۲۳ Aazar ۱۳۹۹

[ ورود به وبلاک آی دیجیتالز و مشاهده سایر مطالب ]

یکی از روش های حذف پسورد فایل های Zip ، استفاده از نرم افزار است که پسورد فایل فشرده شما را به هم زند و الگوریتم آنرا تغییر دهد. که ممکن است این کار ساعت ها و یا حتی روز ها زمان ببرد. کار اصلی این دسته از برنامه ها به این شکل است که رمز عبور فایل Zip را حدس می زند تا زمانی که رمز عبور را پیدا کند. اکثر برنامه های رایگان ، فقط پسورد های ساده و کوتاه را کرک می کنند. اگر در اینترنت تبلیغی از یک برنامه را مشاهده کردید که بصورت رایگان پسورد های طولانی و قوی را برای شما کرک می کند ، از نصب آن دسته از برنامه ها خودداری کنید ، چراکه ممکن است یک بدافزار باشند.

استفاده از نرم افزار John the Ripper
اکثر نرم افزارهای رمزگشایی با گذرواژه به شما امکان می دهند رمز عبور یک فایل را اگر در زیر تعداد مشخصی از کاراکترها قرار دارد ، کرک کنید. برای کرک کردن بیشتر پرونده ها ، باید برنامه را خریداری کنید. جنبه مثبت استفاده از این برنامه ها این است که آنها معمولاً کاربر پسند هستند.

دانلود و نصب یک Cracker حرفه ای
قرار است نحوه کار با برنامه Passware Kit Demo 2019 v3 را برای شما شرح دهیم.
پس از نصب برنامه ، آنرا با کلیک یا دوبار کلیک روی آیکون برنامه آن باز کنید.
معمولاً این کار را با کلیک بر Browse, Open در برنامه و انتخاب پوشه ZIP که می خواهید کرک کنید ، و کلیک بر روی Open یا Choose صورت می گیرد.

در اکثر موارد ، شما می خواهید گزینه Brute force را انتخاب کنید ، اما خوب است شما گزینه Dictionary را انتخاب کنید تا لیستی از کلمات مشابه ای را که وارد می کنید بررسی کنید. روش Dictionary بهترین حالت برای مواردی است که شما بخشی از رمز را می شناسید یا عبارتی را که استفاده کرده اید می دانید.
دکمه Start یا Run در برنامه خود انتخاب کنید ، سپس صبر کنید تا کرک رمز عبور به پایان برسد.
پس از اینکه رمز عبور کرک شد ، باید یک اعلان را در برنامه مشاهده کنید. سپس می توانید از رمز عبور شکسته شده برای باز کردن فایل ZIP استفاده کنید.

اگرچه در نهایت نیاز به خرید نرم افزار خواهید داشت ، گزینه های زیر توصیه می شود:
Advanced Archive Password Recovery
Zip Password Recovery Professional

پیام در واتساپ پیام در تلگرام